Peters Geluidtechniek Nederland trekt aan de "noodbel"
nlenfrde

GEO

Mobile-anker

Peters Geluidtechniek Nederland trekt aan de "noodbel"

Update: Wij krijgen na het publiceren van dit artikel veel vragen of het wel goed gaat met Peters Geluidtechniek? Absoluut! Wij krijgen echter meer aanvragen dan dat wij kunnen verzorgen met onze twee jury-/audiowagens. Vandaar dat wij het artikel "Peters Geluidtechniek trekt aan de noodbel" hebben gepubliceerd. Dit met de bedoeling om organisaties wakker te schudden en ons zo snel mogelijk te boeken als de datum van de wielerwedstrijd is goedgekeurd door de KNWU. Met een optie-contract loopt de organisatie geen enkel risico mocht het evenement niet door gaan, om welke reden dan ook.


Vanaf 2015 is Peters Geluidtechniek Nederland een V.O.F. Sinds die tijd heb ik (Joram Peters) mij hard gemaakt voor de zaak en gekeken en geluisterd naar de klanten en de vraag van de sportwereld. Wat wilt de klant? Is dit haalbaar? Wat kunnen we nog verbeteren/optimaliseren? Wat kunnen we nog meer toevoegen aan ons reeds uitgebreid pakket?

Sinds 2015 hebben wij flink wat zaken gemoderniseerd, nieuwe apparatuur aangeschaft en onze service uitgebreid. Zo kwamen er begin vorig jaar 2 nieuw ontworpen LED rondeborden met afstandsbediening. 8 Nieuwe start-/finish luidsprekers (HK Audio PRO), 2 nieuwe LABgruppen versterkers (2x800 Watt), etc.
Eind 2015 / begin 2016 was de grootste uitbreiding en aanvulling van ons seizoen. Naast de aanschaf van vele Bose luidsprekers verzorgde gastvrouw Paula Peters niet alleen heerlijke koffie, thee en frisdrank in de jurywagen, maar serveerde zij ook washandjes en dichte waterflesjes bij elke huldiging. Een unieke service waarvan ik durf te zeggen dat wij de enige zijn die dat als geluidverhuur bedrijf verzorgen. Op vele evenementen kregen wij compliment na compliment en roepte de microfonist de renners op om na de finish snel naar de start te komen voor de geweldige service van Peters Geluidtechniek.

Waar we in 2015 reeds begonnen waren met nieuwe modernere muziek, breid deze zich flink uit in 2016 en stappen we over van MiniDisks naar iPad's en iPod's. Tevens kwam de mogelijkheid om als organisatie zelf te kiezen uit 11 afspeellijsten, waarbij de sfeer van het evenement niet overgelaten wordt aan toeval, maar de opdrachtgever zelf een genre kiest. In 2017 wordt deze service nog verder uitgebreid, hebben we Spotify aangeschaft en een compleet nieuwe muziekbibliotheek aangelegd met maarliefst 19 lijsten. De klant kan nu kiezen tussen de 60's, 70's, 80's 90's, modern (2001-2010), Hitmix/Top40 (2011-2017), NL (tot 2000), NL (2001-2010), NL Top40 (2011-2017), NL Feest (tot 2010), NL Feest (v.a. 2011), Skihut (v.a. 2010), Duits/Slagher, Frans, Italiano/Latino, Dance/Trance, Rock 'n Roll, Knuffelrock (per jaar te selecteren 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 & 2016), Country. Daarnaast hebben voor afwijkende evenementen nog carnaval (verdeeld in klasiek, modern & Brabants), kerst (verdeeld in koren, klasiek, modern, instrumentaal & NL). Deze service is in de wereld van 100Volt verhuurbedrijven voor omroepinstallaties zéér uniek te noemen.
Tevens schafte we enkele maanden geleden 4 nieuwe draadloze microfoons aan en komen er binnenkort enkele richtantennes bij, om zo de kwaliteit van het bedrijf op een hoog niveau te houden.

4Bose80212Bose402

Wellicht de grootste stap en daarbij ook de beste stap in de toekomst is de aanschaf van vele Bose luidsprekers. 4 Bose 802's type III voor links en rechts van de jurywagen en 24 Bose 402's voor in de start-/finish straat en op het parcours. Daarbij is het voor de klant en zelfs omwonenden van het parcours direct hoorbaar en wordt de kwaliteit van het bedrijf enorm verhoogd. In de nabije toekomst zullen er nog meer Bose 402's worden aangeschaft, onze streven is voor eind 2017 er 40 te hebben, eind 2018 60 en eind 2019 maarliefst 80 stuks. Ook willen we met de Bose 802's serie III uitgroeien tot ±12 stuks.
Dankzij de aanschaf van Bose hebben we in 2016 geweldige evenementen gehad, zoals de 3 Finish etappes van de Giro in Gelderland, het NK wielrennen op de weg in Goeree-Overflakkee, profronde van Roosendaal (Draai van de Kaai) en de Acht van Chaam. Daarnaast hebben we mooie afwijkende evenementen gehad, zoals het Luilak voetbaltoernooi in Boskoop en het "Like2Swim" evenement in de haven van Rotterdam. Stuk voor stuk allemaal mooie evenementen om trots op te zijn en op terug te kijken.

Dat succes ook (luxe)problemen met zich mee brengt, daar zijn wij ons nu wel van bewust. Waar wij jaarlijks gewend waren dat organisaties enkele maanden voor het evenement de telefoon pakte en het evenement vast legde, is het sinds twee jaar de trent om online te kijken wat wij doen, ook onze YouTube filmpjes te bekijken en vervolgens een vrijblijvende offerte aan te vragen of zelfs direct een contract aan te vragen. Een handje vol organisaties heeft zelfs te kennen gegeven een contract te willen ontvangen voor de komende 3 tot 5 jaar. Natuurlijk werkt de in 2015 vernieuwde website en mogelijkheid tot het aanvragen van een optie/offerte/contract wel mee tot de verandering van benadering.
2016 was een zeer drukke zomer, maar 2017 gaat nog een stapje verder! Wat ons nooit eerder is overkomen in de 50 jaar van het bedrijf, is dat een maand geleden al de eerste ondertekende contracten retour kwamen. Evenementen welke georganiseert worden in juli en augustus 2017 staan nu al vast. Het is even wennen, maar het is geweldig!

Echter komt ook het probleem om de hoek dat we ook nieuwe aanvragen krijgen van nieuwe organisaties op data waar evenementen worden georganiseert van reeds bestaande klanten. Natuurlijk is het een eer om nieuwe klanten te verzorgen, maar willen we onze vaste klanten wel als eerste bedienen, althans zo is onze mening. In 2016 hebben we al 17 nieuwe evenementen mogen verzorgen van onze apparatuur en service. Voor sommige evenementen hebben we vanaf het begin goed ons best gedaan om deze te krijgen, waar andere evenementen via de goede vindbaarheid van de website of een goed woordje van andere klanten ons gevonden hebben. Het zou in onze ogen een domme zet zijn om dan alleen maar te gaan voor "wie het eerst komt, wie het eerst maalt". In de sportewereld gaat het vuurtje dan snel en denken wij dat dit een negatieve smet geeft op onze naam.

Daarom zijn we dit jaar gekomen met een OPTIE. Een OPTIE wilt zeggen dat de klant in het jaar voor het nieuwe evenement maximaal twee maanden de tijd krijgt om als nog een keuze te maken. Vele klanten van wielerevenementen zijn afhankelijk van de KNWU, waar zij wel op een bepaalde datum een evenement willen organiseren, maar dat uiteindelijk bepaald wordt door de KNWU (goedgekeurd). D.m.v. een OPTIE heeft de klant even twee maanden de tijd om de beslissing van de KNWU af te wachten en er zeker van te zijn dat wij niet reeds bezet zijn.
Dit jaar hebben wij de klant de mogelijkheid gegeven om via een simpele email de mogelijkheid van een OPTIE aan te vragen. Eind 2017 zal dat gaan via een website formulier, waarbij wij de klant middels het formulier exact de vragen kunnen stellen die wij nodig hebben om de OPTIE vast te leggen. Tevens zal het formulier dan gekoppeld worden aan onze agenda, welke ook weer als App op de smartphone zichtbaar is en dus geen extra invoerwerk kost. Kortom allemaal moderne oplossingen om het zakelijk leven makkelijker en overzichtelijker te maken.

Heeft u een evenement in 2017 en wilt u geen risico lopen dat wij bezet zijn? Vraag zonder enig risico een optie-contract aan!

JA IK WIL EEN OPTIE !

Reacties  

0 # Jan 30-11-2016 08:56
Dit is natuurlijk ook een leuke optie om de agenda snel vol te krijgen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer | Melden aan beheerder
0 # Joram Peters 30-11-2016 08:58
Zo kun je het ook bekijken, echter klanten weten waar wij het over hebben en zien gelukkig de ernst van dit verhaal en de verstuurde mailing in.

Het is niet verplicht om een OPTIE te nemen en ook een OPTIE geeft geen verplichting tot het afnemen van een contract, nadat de OPTIE is verlopen.

Alleen maar goede bedoelingen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer | Melden aan beheerder

Plaats reactie


Beveiligingscode
Vernieuwen

Meer nieuws ...
Contact informatie
    • Contact:

      Peters
      Geluidtechniek
      Nederland


      Groene Heuvels 135
      6644KX Ewijk

      Wij zijn telefonisch te bereiken:
      Ma t/m vr: 10:00 – 22:00
      Za + zo: 10:00 t/m 20:00

      Tel: 06 - 347 357 52
      email@petersgeluidtechniek.nl

      Socialmedia:


    • Formulieren:

      Offerte/reservering:

      Wilt u een offerte of reservering aanvragen, vul dan dit formulier zo compleet mogelijk in.


      Gegevens Up2Date?

      Heeft u reeds een offerte of contract ontvangen en zijn de persoonsgegevens niet correct? Vul dan dit formulier in.

      BUMA STEMRA / SENA

      buma sena

  • Google maps:

Bose Sennheiser ShurehkaudioApartBouyerPhilipsStage-lineIcomNeutrik
©2014 - 2018 Peters Geluidtechniek Nederland, alle rechten voorbehouden | Webdesign, hosting & CMS software: Joram Peters
Prijzen vermeld op deze pagina zijn incl. 21% BTW tenzij anders vermeld. E.e.a. conform onze gedeponeerde voorwaarden
Peters Geluidtechniek werkt volgens de richtlijnen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) / "Europese Privacy Wet".