Peters Geluidtechniek Nederland slaat nieuwe weg in in 2019, het categoriën tijdperk is voorbij
nlenfrde

GEO

Mobile-anker

Peters Geluidtechniek Nederland slaat nieuwe weg in in 2019, het categoriën tijdperk is voorbij

Peters Geluidtechniek Nederland slaat een andere weg in. Aan een tijdperk van vaste prijzen, categorieën en vrije kilometers komt een einde. Het is het nieuwe tijdperk van de gebruiker betaald, bewust ondernemen, prikkelen, klantenbinding en beloningen.

BeloningOmdat we sinds jaren Bose gebruiken wordt het steeds drukker, maar trekken we ook andere soorten evenementen aan. Voor de categorie wielersport hebben we vaste prijzen. Uitgaand van een verharde weg, bepaald omgevingslawaai en een gemiddeld bezoek plaatsen we dan een bepaalde hoeveelheid Bose luidsprekers. Maar dat wordt steeds meer tegen ons gebruikt. Bij bijvoorbeeld een NK veldrijden en grotere cyclocros met bijvoorbeeld 2000 bezoekers, een motorcross of autocross evenement is veel meer apparatuur nodig, terwijl de lengte van het parcours gelijk is. Ook vergt het een andere kijk, krachtigere versterkers, meer risico op defect, meer aandacht. Een vergelijking van een prijslijst wielersport 1250 meter is dan wel heel kort door de bocht en niet juist.

Maar we gaan het veel anders aanpakken, leuker, spannender, interactief en met meerdere beloningen. Het is dus niet zo dat dit een truc is om de prijs te verhogen, nee absoluut niet. Sterker nog, het kan zijn dat klanten gewoon voordeliger uit zijn. Dat is ook wel zo eerlijk, want een klant 23Km van ons vandaan met 5 uur wedstrijd en een parcours van 1160mtr betaald nu even veel als een klant 230Km van ons vandaan met een parcours van 1245mtr en 7 uur wedstrijd, dit terwijl we bij het tweede evenement ±4 tot 5 uur langer van huis zijn.

Bij een standaard prijs van een evenement, welke qua prijs hoger ligt als vandaag, komen enkele beloningen. De eindprijs is dan afhankelijk van enkele factoren.

  • Wanneer is het evenement?
  • Winter, zomer, doordeweeks of weekend?
  • Hoe lang bent u al klant? (max. 5% korting bij 10 jaar of meer)
  • Hoe lang van te voren tekent u het contract (max. 5% korting bij 10mnd)
  • Hoeveel kilometers moeten wij rijden (totale reis)?
  • Hoe lang is het parcours in echte meters? (dus geen categorieën meer) Hoe lang duurt het evenement?
  • Eventueel meerjarig contract? (ook extra korting)

Hierbij komen de prijslijsten op onze website compleet te vervallen. Middels een in eigen beheer ontwikkelde formule komen we dan uit op een aantrekkelijke eindprijs. De klant betaald dus echt voor wat hij gebruikt, geen cent meer. Denkt de klant met ons mee door al jaren lang ons in te huren en het contract zo vroeg mogelijk te ondertekenen, dan krijgt hij/zij een leuke korting tot wel 15%. Tevens gaan we klanten belonen als zij de moeite nemen voor ons een recensie te plaatsen op onze facebookpagina. Bij een plaatsing (review) krijgen zijn het jaar er op een verdubbeling van gratis portofoons bij standaard pakket.

Kortom nog genoeg te doen om dit verder uit te werken en klaar te stomen voor seizoen 2019. De meeste klanten zullen om een zelfde soort bedrag uitkomen als afgelopen jaren. Sommige goedkoper, sommige iets duurder. Er zal in 2019 dan ook geen prijsverhoging (inflatie) plaatsinden, die zit verwerkt in de formule. Klanten welke al heel lang klant zijn krijgen meer korting dan klanten die pas klant zijn. Alles in de nieuwe aanpak berust op bewust ondernemen, prikkelen, klanten binding en belonen als de klant aan ons denkt (snel handelen, jaren lang klant).

Ook worden er strengere regels m.b.t. aanvraag offerte en contract opgesteld. We moeten helaas wel, omdat we het steeds drukker krijgen. Dat wil zeggen dat een offerte standaard maar 30 dagen geldig is (zonder reservering van apparatuur/wachtrij systeem). Bij de aanvraag van een contract wordt de apparatuur standaard 10 dagen gereserveerd. Wordt het contract niet binnen 10 dagen ondertekend, dan komt de apparatuur vrij en kan ieder ander ons inhuren. Helaas hebben we in 2017 en nu ook 2018 al meerdere malen meegemaakt dat een klant twijfelt, te lang de apparatuur vast houdt, wij nee zeggen tegen nóg een aanvraag en vervolgens de twijfelende klant toch nee zegt. Dit alles terwijl we wel alles hebben vastgehouden voor die klant. Een behoorlijke financiele strop dus. Die klant is zich daar wellicht niet van bewust.

Ook dit systeem komt op meer bewustwording, denk aan ons, beloningen en snel handelen, dan denken wij ook aan u.

Interesse? Vraag online een offerte aan of bel 06 - 347 357 52.

Plaats reactie


Beveiligingscode
Vernieuwen

Meer nieuws ...
Contact informatie
    • Contact:

      Peters
      Geluidtechniek
      Nederland


      Groene Heuvels 135
      6644KX Ewijk

      Wij zijn telefonisch te bereiken:
      Ma t/m vr: 10:00 – 22:00
      Za + zo: 10:00 t/m 20:00

      Tel: 06 - 347 357 52
      email@petersgeluidtechniek.nl

      Socialmedia:


    • Formulieren:

      Offerte/reservering:

      Wilt u een offerte of reservering aanvragen, vul dan dit formulier zo compleet mogelijk in.


      Gegevens Up2Date?

      Heeft u reeds een offerte of contract ontvangen en zijn de persoonsgegevens niet correct? Vul dan dit formulier in.

      BUMA STEMRA / SENA

      buma sena

  • Google maps:

Bose Sennheiser ShurehkaudioApartBouyerPhilipsStage-lineIcomNeutrik
©2014 - 2018 Peters Geluidtechniek Nederland, alle rechten voorbehouden | Webdesign, hosting & CMS software: Joram Peters
Prijzen vermeld op deze pagina zijn incl. 21% BTW tenzij anders vermeld. E.e.a. conform onze gedeponeerde voorwaarden
Peters Geluidtechniek werkt volgens de richtlijnen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) / "Europese Privacy Wet".